2009. január 16., péntek

New Year - New Hopes

Hűha, igen rég írtam már ide a blogomba… hát igen, zajlik az élet, nem nagyon van időm ilyesmire, ami azért valahol jó dolog ;) Először is, boldog új évet… nem szokásom ezt írni/mondani, de most valahogy optimistábban nézek az új év elébe, mint tavaly (vagy eddig bármikor).

Amióta nem írtam, volt egy karácsony ugyebár. Még előtte, december 22-én mentem vizsgázni modern magyarból, ami nem sikerült, mert én azt hittem, hogy elővizsga lesz, amire kevesebb anyag kell, de aztán kiderült, hogy mégsem elővizsga és… áhh, szal vissza kellett mennem januárban, de erről majd később.

Szóval 24-e a szokásosan alakult, idegbaj, fadíszítés, idegbaj, vacsora, nyugi, ajándékozás, meglepődés (videokamerát kaptam höhh), pihi, nyugi. Másnapra Éváékhoz voltunk hivatalosak ebédre, és Éva meghívta Matyit is, ezért Kedves átjött délelőtt, itt nálunk meg is ajándékoztuk egymást :).Ő két könyvet kapott tőlem a tengeralattjárókról, amiknek szerencsére nagyon örült, ki is olvasta már mindkettőt :) Én pedig egy nagyon szép, kövekkel kirakott ezüstgyűrűt kaptam tőle *pirul*. Azóta is mindig hordom, és szerencsét hoz ^^ Ezután átmentünk Biára, és tök jó volt, nagyon finomat ettünk, jókat beszélgettünk. Úgy volt, hogy Matyi aznap este hazamegy, és én másnap megyek át hozzájuk ebédre, aztán ott is maradok 29-ig. De aztán úgy alakult, hogy nálunk maradtunk, és másnap csak vacsorára mentünk át. Életemben először ettem kacsát, ami annyira nem ízlett (lehet, hogy csak azért mert a püspökfalatját kaptam xD), de összességében jó volt az egész :) Matyi anyujától is kaptam ajándékot, dinnyeillatú szappant, egy baromi jó fekete felsőt, naptárat és marcipánt ^^ Aztán ott voltunk náluk kettesben 28-a estig, amikor hazajött Matyi anyuja. Addig meg igen izgalmasan töltöttük az időt, Matyi játszott a Call of Juarez nevű játékkal, én meg néztem :D És frankón végigizgultam az egészet xD 28-án este picit összekaptak anyujával, de aztán szerencsére ki is békültek. 29-én, hétfőn kora délután átugrott Tomcsi, hogy megnézze Matyi számítógépét, és megajándékozzuk egymást. Mi Simpsons-os bögrét meg kitűzőt vettünk neki (örült :D), ő pedig dohányt és benzines öngyújtót Matyinak és Zeppelines felvarrót meg NIN-es kitűzőt nekem (mi is örültünk :D). Aznap délután hazajöttem, és már fogalmam sincs, hogy mit csináltam :D

A FA (én is díszítettem ám :D)


Anyu és apu 25-én :)

Matyi ^^


30-án kis előszilveszter vagy mifene alkalmából átjöttek Bátyusék, és iszogattunk, beszélgettünk egy kicsit :)) Mókás volt, a képek tanúskodnak :D









Szilveszterre házibuli volt tervezve a Bon Jovis társasággal az Erika nevű lányzóhoz. Matyival nyolc körül találkoztam a Határ úton, s onnan mentünk együtt az Ecserire. Útközben összefutottunk Tomcsival s így hárman érkeztünk meg a buli helyszínére, ahol a többiek már ott voltak, s egy kicsit „öreges”, de vidám és jó hangulatú szilvesztert töltöttünk együtt. Volt activity, éjfélkor virslievés és trombitázás meg ordítozás az erkélyről, hajnalig meg filmet néztünk, majd mi olyan fél öt körül eljöttünk, s Matyiékhoz mentünk. Ott aztán még reggel kilencig vagy meddig ébren voltunk, ettünk, gépeztünk :D Ennek következtében délután ötkor arra ébredtünk, hogy Matyi anyuja dörömböl az ajtón, hogy hazaért :D Csak másodikára vártuk, de sebaj, hisz átaludtuk elsejét gyakorlatilag :D Este vacsiztunk, ekkor libát ettem, szintén életemben először, de ez ízlett ^^. Másodikán este pedig átjöttünk hozzánk, és harmadikán este ment haza Kedves, hogy tudjak tanulni az ötödikei vizsgára… Ami természetesen csak vasárnap este sikerült – és a vizsga így is négyes lett :D Most a vizsgákba nem mennék bele, mert még nincs vége és különben is elég unalmas téma… Lényeg hogy nem alakul rosszul eddig a dolog ;)










VISZONT tegnap voltunk egy évesek Matyival… Elmesélem. Be kellett mennem délután a suliba modern magyarból vizsgázni (immár harmadszor – hosszú történet, lényeg hogy végül ötöst kaptam), majd a vizsga után Évi barátnőmmel beültünk az All In-be egy kávéra. Később megérkezett Kedves is, megittunk egy sört, beszélgettünk, aztán fél hét körül elindultunk… Elvitt vacsorázni :) Totál meghatott ezzel, még ha nem is látta rajtam, annyira jó volt az egész… Sosem vittek még így el étterembe, és… á, most cserben hagytak a szavak, ahogy írom ezeket a sorokat, mosolygok és könnyes a szemem (nem a szomorúságtól). Szeretem őt nagyon… Szóval a Moszkva térre mentünk a Szt. Jupát étterembe… Hangulatos és olcsó hely, ráadásul a kaja is finom… Én csirkemellet ettem (biztosra megyek XD), Matyi pedig borjút, mellé sört kértünk. Tényleg nem lehet leírni, jó volt az egész este nagyon, remélem még sok ilyen lesz… Most itt van nálam, itt alszik mellettem az ágyon míg én ezeket a sorokat pötyögöm, és csak boldogan tudok rá nézni, hisz szeretem… Egy éve már, és még nagyon sokáig.



Jó év volt ez, bár letargikusabb hangulatomban nem ezt mondom, hisz sok rossz is történt (egy temetés, egy autóbaleset, egy szakítás), de valahogy… Nem is tudom, mégsem volt annyira rossz, mint először hittem. Szerelmes vagyok, rengeteg barátom van, és bár kezdem egyre jobban rühellni az egyetemet, mégis jó az egész… És tényleg úgy tekintek 2009-re, hogy ez az év most TÉNYLEG jobb lesz, mint az előző…

Majd jelentkezem még :D

Bye:

ZoSo


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy ilyen jól telt a szilveszter, a fotók is nagyon hangulatosak. :) No meg annak is, hogy 1 évesek lettetek és ilyen romantikusan ünnepeltétek az évfordulót. Még sok-sok ilyet kívánok Nektek! :)
A fennmaradó vizsgáidhoz pedig sok sikert!
Puszi:
Angyalka

Magamról

Saját fotó
Némelyek szerint szörnyűséges ember lehetek, de ez nem igaz. Gyermeki szívem van - egy befőttesüvegben az íróasztalomon.